Miquèla Stenta, professora d'occitan, conferencièra, autora ven de far paréisser Negrelum-cronica d'una mòrt acompanhada, a las edicions L'Auceu Libre.
Per delai l’agach clinic, de còps que i a cinic, se parla aicí tant de la / dau que se morís coma de la / dau que conta. Non pas que conta – s’agís pas de brodar sus una realitat – mas que ditz çò viscut cada jorn, comprés e entreprés a partir de la conoissença, de la relacion intima que liga la-lo que se’n vai e la-lo que lo vei partir. Que liga e que desliga.
Felip Carcassés, jogaire d'autbòi talentuos, membre del grop de musica Biscam pas, nos regala de sa musica e de son saber sus las tradicions setòrias. Es tanben l'autor de nombrosas reviradas de tèxtes de Brassens en occitan, sortidas dins los disques "Corne d'Aur'oc".
Joan Claudi Puech, autor de Flors paganas - Cortetas de Mananca, Lei filhas de Sion, Una pèira e un tamborin.
Josiana Ubaud es lexicografa e etnobotanista en domèni occitan, autora de Des arbres et des hommes, del Diccionari scientific francés occitan e d'un fum d'autres obratges, nos farà partejar sa vision de nòstre tèma Esser occitan deman ? : « D'una cultura de sabers a una descultura inculcada » (en occitan).
Lo site de Josiana Ubaud : aqui
Claire Schneider (directrice de la filature du Mazel)
sur " la plus-value qu’apporte la culture en territoire rural en termes d’innovation, de créativité et de développement économique".
Site de la Filature du Mazel : aqui
Noémie Cabannes est chargée de mission à la communauté de communes Causses-Aigoual-Cévennes, "terres solidaires", elle intervient sur le thème "le pacte pastoral, maintenir les activités et l’identité pastorale du territoire ; les paysages sont issus d’une relation étroite entre l’environnement et les pratiques agricoles en particulier le pastoralisme. Sensibiliser des publics d’origine citadine".
Site de la communauté de communes : aqui
Florence Faure Brac (sous réserve), botaniste, elle anime des stages de formation et un blog sur les plantes et leurs propriétés.
Lo blog de Florence Faure Brac : aqui
Thomas Flavier, directeur de la station Alti-Aigoual.
Nichée au creux du Col de Prat-Peyrot, la station de ski familiale accueille les promeneurs et skieurs sur le massif de l’Aigoual.
Une station de moyenne montagne à 1440m d'altitude à 1h30 de Nîmes et Montpellier. Récemment, elle développe ses activités 4 saisons : équitation, VTT électrique et prochainement un "Accrofilet".
Le site de la station Alti Aigoual : aqui
Pierre Thouy, "naturaliste et occitaniste" : païsan, interviendra sur le thème : "Les noms propres sont les témoins de la relation qui existe entre l'Homme et son environnement".