Actualitats
Actualitats
IEO 30 e MARPOC
IEO 30 e MARPOC

Lisa Gròs

 

Lo Rei dau Yamakasi

 

 

Ficcion per adolescents o adultes aprenents, 2013, obratge bilingue, 187 paginas, 16 €.

 

Lisa Gròs, contaira occitana e autora, presenta aquí una ficcion per adolescents que se debana a Nimes per s'acabar en Camarga.

Una flaüta antica de Pan a desaparegut dau Musèu arqueologic pendent la mòstra dei mosaïcs descubèrts recentament. Cinc liceans joves la cèrcan, intrifgats per d'accions e de mèls estranhs.

Alentorn dei tèmas de la proteccion de la natura, de la biodiversitat, de l'informatica e de l'antiquitat, lei cinc joves dau centre ciutat seràn ajudats per de joves de « quartièrs » per arribar, amb l'ajuda dau Dieu Pan reincarnat, de retrobar la flaüta après mantuns auvaris. Un suspens progressiu retendrà lo legeire.

 

Lise Gros, conteuse occitane et auteure, présente ici une fiction pour adolescents qui se déroule à Nîmes pour se terminer en Camargue.

Une antique flûte de Pan a disparu du Musée archéologique durant l'exposition des mosaïques découvertes récemment. Cinq jeunes la recherchent, intrigués par des actions et des mails étranges.

Autour des thèmes de la protection de la nature, de la biodiversité, de l'informatique et de l'antiquité, les cinq jeunes du centre ville seront aidés par des jeunes de « quartiers » pour arriver, à l'aide du Dieu Pan réincarné, à retrouver la flûte après maintes péripéties. Un suspense progressif retiendra le lecteur.

 

Per retrobar las activitats de Lisa Gròs : http://www.lisegros.com/

Contacts

I.E.O. 30-Institut d'Estudis Occitans de Gard
Caire d'Òc,

ieo30@orange.fr


MARPOC-Maison pour l'Animation et la Recherche Populaire Occitane

Caire d'Òc,

marpoc2@wanadoo.fr

ADREICA

Caire d'Òc,

4 rue Fernand Pelloutier

30900 Nîmes
04 66 76 19 09

Fax : 04 66 36 71 01

 

ORARIS

Dimarç       9h - 12h e 14h - 17h

Dimècres    9h - 12h e 14h - 17h

Dijous        9h - 12h e 14h - 18h

Divendres   9h - 12h e 14h - 17h

 

Devenir membre

Vous voulez devenir membre ? C'est très simple : utilisez notre formulaire de contact pour obtenir davantage d'informations. Nous vous attendons avec impatience !