Actualitats
Actualitats
IEO 30 e MARPOC
                                     IEO 30 e MARPOC

Dimarç 7, jornada ENVIRONA 

Dimarç 7, l'ombreta d'estiu, 11h-13h 

Miquèla Stenta, professora d'occitan, conferencièra, autora ven de far paréisser Negrelum-cronica d'una mòrt acompanhada, a las edicions L'Auceu Libre.  

Per delai l’agach clinic, de còps que i a cinic, se parla aicí tant de la / dau que se morís coma de la / dau que conta. Non pas que conta – s’agís pas de brodar sus una realitat – mas que ditz çò viscut cada jorn, comprés e entreprés a partir de la conoissença, de la relacion intima que liga la-lo que se’n vai e la-lo que lo vei partir. Que liga e que desliga.

Felip Carcassés, jogaire d'autbòi talentuos, membre del grop de musica Biscam pas, nos regala de sa musica e de son saber sus las tradicions setòrias. Es tanben l'autor de nombrosas reviradas de tèxtes de Brassens en occitan, sortidas dins los disques "Corne d'Aur'oc".

Lo site de Biscam-pas

Joan Claudi Puech, autor de Flors paganas - Cortetas de Mananca, Lei filhas de Sion, Una pèira e un tamborin.

La conferéncia de 15h

Josiana Ubaud es lexicografa e etnobotanista en domèni occitan, autora de Des arbres et des hommes, del Diccionari scientific francés occitan e d'un fum d'autres obratges, nos farà partejar sa vision de nòstre tèma Esser occitan deman ? :  « D'una cultura de sabers a una descultura inculcada » (en occitan).

Lo site de Josiana Ubaud : aqui

La taula redonda, 17h

Concilier activité économique et respect de l'environnement, l'exemple d'un territoire : le massif de l'Aigoual (en français)

Claire Schneider (directrice de la filature du Mazel)

sur " la plus-value qu’apporte la culture en territoire rural en termes d’innovation, de créativité et de développement économique".

Site de la Filature du Mazel : aqui

Noémie Cabannes est chargée de mission à la communauté de communes Causses-Aigoual-Cévennes, "terres solidaires", elle intervient sur le thème "le pacte pastoral, maintenir les activités et  l’identité pastorale du territoire ; les paysages sont issus d’une relation étroite entre l’environnement et les pratiques agricoles en particulier le pastoralisme. Sensibiliser des publics d’origine citadine".

Site de la communauté de communes : aqui

Florence Faure Brac (sous réserve), botaniste, elle anime des stages de formation et un blog sur les plantes et leurs propriétés. 

Lo blog de Florence Faure Brac : aqui

Thomas Flavier, directeur de la station Alti-Aigoual. 

Nichée au creux du Col de Prat-Peyrot, la station de ski familiale accueille les promeneurs et skieurs sur le massif de l’Aigoual.

Une station de moyenne montagne à 1440m d'altitude à 1h30 de Nîmes et Montpellier. Récemment, elle développe ses activités 4 saisons : équitation, VTT électrique et prochainement un "Accrofilet". 

Le site de la station Alti Aigoual : aqui

Pierre Thouy, "naturaliste et occitaniste" :  païsan,  interviendra sur le thème : "Les noms propres sont les témoins de la relation qui existe entre l'Homme et son environnement".

Contacts

I.E.O. 30-Institut d'Estudis Occitans de Gard
Caire d'Òc,

ieo.gard30[at]gmail.com


MARPOC-Maison pour l'Animation et la Recherche Populaire Occitane

Caire d'oc, 

marpoc30[at]gmail.com

ADREICA

Caire d'Òc,

4 rue Fernand Pelloutier

30900 Nîmes
04 66 76 19 09

Fax : 04 66 36 71 01

 

ORARIS

Dimarç       14h - 17h

Dimècres   14h - 17h (per quinzena)

Avec le soutien de :

Devenir membre

Vous voulez devenir membre ? C'est très simple : utilisez notre formulaire de contact pour obtenir davantage d'informations. Nous vous attendons avec impatience !